Analyser med Callinn

Der findes mange analyseopsætninger som man giver forskellige navne, men princippet i dem er det samme - At indsamle information fra en større mængde mennesker eller virksomheder som man senere kan bruge til at dygtiggøre sig, tilrette sig den ønskede mængde eller skabe et produkt eller en service som mængden mangler.

Hos Callinn har vi 4 analyseopsætninger, men vi kan udføre en hvilken som helst analyse.

Vi udfører analyseopgaver for det offentlige, for danske medier, for store koncerner og for mindre virksomheder.
 
Ring til os, så vi sammen kan finde ud af, hvad du har brug for. 

Markedsanalyse

Den velgennemførte markedsanalyse har til formål at lægge bred og dyb videns grundlag for din strategi, dit produkt eller din service.

​​

Markedsanalysen kortlægger stort set alle områder der har betydning for dine fremtidige valg af den rette strategi;

så som kommunikation og markedsføring, salgsindsats, service, produktsortiment og udvikling, alt set i et her-og-nu-perspektiv og ikke mindst i forhold til din konkurrencesituation.

En sådan viden er den sikre vej til valg og eksekvering af den succesfulde strategi.

Tilfredshedsanalyse

Mange virksomheder har fået øjnene op for tilfredshedsanalyser, og heldigvis for det!

Hvordan skulle en virksomhed vide om de gør det godt eller skidt, hvis ikke man spørger dem der kender svaret??

Med en tilfredshedsanalyse igennem Callinn får du altså ikke altid det svar du måske håber på.

Det betyder ikke at vi ikke ønsker det bedste for dig, det betyder bare, at vi har gjort vores arbejde rigtigt!

Konkurrentanalyse

Er det ikke på grænsen til spionage??

Nej! Det er ikke på grænsen - det er direkte spionage, men vil du kende dine konkurrenter bedre og vil du vide hvorfor dine potentielle kunder hellere går til dine konkurrenter, så er en konkurrentanalyse det eneste rigtige at få foretaget.

Med en konkurrentanalyse vil du få svar på hvor du er svag i forhold til dine konkurrenter, du vil få svar på hvad du skal gøre anderledes, du får måske også svar på hvorfor dine potentielle kunder hellere vælger dine dyrere konkurrenter.

Med en konkurrentanalyse vil du få svar som du kan bruge til at udvikle din virksomhed, som gør at kunderne kommer til dig.

Meningsmåling

Skal du lynhurtigt have svar fra en folkemængde, så kan Callinn hurtigt sætte en meningsmåling op.

Callinn kan ringe effektivt til ca. 800 personer i timen alt efter indhold og mængde af spørgsmål.

Så når vi har oprettet meningsmålingen som tager ca. 2 timer, igen afhængig af indhold og mængde af spørgsmål, så betyder det at vi allerede efter ca. 4 timer kan have en folkedybmeningsmåling klar til dig.