Mødebooking med Callinn

Callinn har bl.a. specialiseret sig i mødebooking i flere brancher.

Mødebooking er en special disciplin og det betyder, at ikke alle kan booke møder som Callinn konsulenterne kan det!

​Hos Callinn har vi specialiserede konsulenter som kun booker kvalitetsmøder.

​Vi sætter os altid grundigt ind i din situation, før vi begynder at booke dine møder.

​Vi afstemmer også med dig, hvad præcis du vil have ud af mødet.

På den måde undgår du, at du og dine medarbejdere spilder dyrebar tid på at køre til møder, der aldrig skulle have været holdt.

Callinn konsulenterne jagter ikke møder, de er nemlig aflønnet så de ikke behøver at være jægere på dine vegne!

Hos Callinn bruger vi enormt meget tid på at uddanne vores konsulenter i at spørge ind til kunden og udfordrer kunden på en positiv og konstruktiv måde.

Det skaber ikke kun tillid til den person du skal afholde mødet med, det skaber og nysgerrighed hos kunden og det gør din opgave som sælger langt nemmere at udføre.

Dine potentielle kunder vil gerne tale med os fordi vi opfører os ordentligt og repræsenterer din virksomhed, og derfor kan vi booke de gode kvalitetsmøder til dig.

Samtidig sørger Callinn for at notere vigtige oplysninger om de kunder vi taler med, så vi kan fører statistik over, hvad kunderne bruger som begrundelse for afslag.

Når vi gør det, så ved vi, hvornår det er relevant at ringe tilbage til dine potentielle kunder.

 

Målet er at booke møder med:

    - dine eksisterende kunder for at skabe mersalg

    - nye gode kunder, så du som virksomhed får planlagt de rigtige møder med allerede interesserede købere.

God mødebooking sikre dig, at du ikke bruger tid og ressourcer på de forkerte kunder.

Inden Callinn starter samarbejdet med dig, er der nogle ting vi skal have gennemgået:

    - Hvilke brancher?

    - Hvem er den typiske beslutningstager (Indkøbschef, Fabrikschef, HR-Chef, Salgschef, Direktør)?

    - Skal virksomhederne have et minimum antal af medarbejdere?

    - Skal virksomhederne ligge i bestemte geografiske områder (Postnumre, Kommuner, Regioner)?

    - Skal virksomhederne have en minimumsvækstrate igennem de seneste 5 år?

    - Skal virksomhederne have en minimumomsætning om året?

    - Hvor mange møder forventer du at få i kalenderen om ugen?

    - Hvad er et velafholdt møde for dig?

    - Hvad er dine generelle forventninger til vores succesrate?

For at sikre at vi kommer godt i gang med at booke dine møder, indleder vi samarbejdet med at sætte os grundigt ind i de krav og forventninger, du har til Callinn.​

Når vi har styr på den første del, sammensætter Callinn det team vi tror på vil klare din opgave bedst og her holder vi sammen med dig eller en anden repræsentant fra din virksomhed et klargøringsmøde, hvor vi spørger ind til:

    - Hvad gør din virksomhed unik?

    - Hvad kan dine produkter eller services som dine konkurrenter ikke kan?

    - hvilke indvendinger du og dine medarbejdere typisk møder?

Vi gennemgår også dit produktkatalog og/eller dine services, så vi bedst muligt kan udfordre dine kommende kunder på et godt fagligt niveau.

Herefter laver Callinn en Medarbejderhåndbog som indeholder alt det vi har talt med dig om, så dit team hurtigt og nemt kan slå op, hvis de bliver i tvivl om noget.

I Medarbejderhåndbogen vil der også være en indvendingsbank som dit team kan bruge når kunderne kommer med deres indvendinger.

Du kommer selvfølgelig til at godkende vores Medarbejderhåndbog inden den bliver taget i brug, så vi sikrer os, at alt der står skrevet, er fakta og i overensstemmelse med det vi har aftalt med dig.

Når du har godkendt Medarbejderhåndbogen begynder vi at booke dine møder.

 

Medarbejderhåndbogen er så veldokumenterede, gennemtænkt og gennemarbejdet så flere af vores kunder køber rettigheden til at bruge vores Medarbejderhåndbog internt, bl.a. når de skal onboarde nye kolleger. Og det er Callinn faktisk ret stolt af!

Når vi har ringet for dig i 2-3 dage, tager vi et møde, så du kan se, og høre, hvordan vi arbejder med din sag, når vi repræsenterer din virksomhed.

Her vil vores konsulenter sikkert stille dig flere spørgsmål, så vi kan optimere mødebookingen yderligere.

 

Jo tættere vi arbejder sammen, jo bedre møder får du og jo flere møder får du...

Vores konsulenter skal have direkte adgang til at kontakte den eller de personer de booker møder for. Det skal ikke gå igennem ledelsen hos Callinn eller hos dig.

Vi bliver nødt til at have tillid til, at vores medarbejdere faktisk gør deres arbejde godt og grundigt.

Er du blevet mere nysgerrig på et fremtidigt samarbejde med Callinn, så klik på 'Bliv kontaktet' øverst på siden eller ring til os på 42 83 64 10.