Betingelser

Inden du starter samarbejde med Callinn skal vi blive enige om betingelserne for vores samarbejde.

Hos Callinn har vi ikke standard betingelser. Vores kunder er meget forskellige, det samme er opgaverne, produkterne, møderne osv.

Derfor laver vi en samarbejdsaftale for hvert nyt samarbejde vi går ind i.

I aftalen vil fremgå:

     - Betingelser

     - Binding

     - Opsigelse

     - Services (Analyser, Kundeservice, Mødebooking, Salg)

     - Resultat

     - Garanti

     - Pris

Pris & Fakturering

Hos Callinn bruger vi et system som giver vores kunder og samarbejdspartnere indsigt. En indsigt i hvem vi taler med, hvad svar vi får, hvor mange salg der er lavet eller hvor mange møder der er booket. En indsigt der er rar for vores kunder så de løbende kan følge med i hvad der sker.

Callinn fakturerer fredag kl. 16.

Det betyder at du modtager en faktura hver fredag på de:

     - analyse-/ eller servicetimer der er brugt

     - møder der er booket

     - salg der er accepteret

Callinn's kunder har 7 dages betalingsfrist på alle modtagne fakturaer.

Hvad priser angår har Callinn ikke en prisliste.

Prisen er nemlig meget varierende efter hvad opgaven består af.

Én analyse kan f.eks. koste 26 kr. pr. besvarelse mens en anden koster 892 kr. pr. besvarelse.

En servicetime kan koste lige fra 480 kr. pr. time til 2.600 kr. pr. time.

Et booket møde kan ligeså vel varierer mellem 350 kr. pr. booket møde til 5.450 kr. pr. booket møde.

Og til sidst kan det koste alt fra 580 kr. pr. salg til 10.000 kr. pr. salg.

Derfor er det næsten umuligt at lave en prisliste som passer lige til din opgave.

Om Callinn

Callinn er et analyse-/ og servicebureau, som også har specialiseret sig i mødebooking og salg.

For Callinn er det vigtigt at vores medarbejdere har det godt og er glade for at komme på arbejde hver dag, det afspejler sig nemlig i dine kunders oplevelse.

Derfor er vores medarbejdere timelønnet og de har flexarbejdstid.

Det betyder at vores medarbejdere ikke er provisionslønnet, medmindre de selv beder om det! Det betyder også at vores medarbejdere selv bestemmer hvor meget, hvor tit og hvor længe de vil arbejde. Dog har vi en regel om at de skal komme minimum 2 gange 5 timer om ugen.

Med den arbejdstidsaftale betyder det også at vi altid har glade medarbejdere på arbejde om aftenen og om natten til at hjælpe vores kunder.

Prøv os bare af og se om det ikke er rigtigt...