Salg & Mersalg med Callinn

Telesalg? Hvad dækker det over?

Det dækker over mange ting, men fællestermen ér at sælge et produkt udelukkende med en telefon som arbejdsredskab!

Er det noget alle kan?

Nej! Absolut ikke. Faktisk er der ikke ret mange der kan det, det er nemlig utrolig svært at overføre entusiasme igennem en telefon.

Dog findes der utroligt dygtige telefonsælgere, også dygtige telefonsælgere som ikke snyder kunderne!

Og Callinn er så heldige at have en masse dygtige konsulenter ansat, som kun har én interesse, og det er at gøre kunderne glade for deres køb.

Callinn konsulenterne jagter ikke salg, de er nemlig aflønnet så de ikke behøver at være jægere på dine vegne!

Hos Callinn bruger vi enormt meget tid på at uddanne vores konsulenter i at spørge ind til kunden og udfordrer kunden på en positiv og konstruktiv måde.

Det skaber nysgerrighed og tillid fra kunden til os, og det gør salgsopgaven langt nemmere at udføre.

​​

Samtidig sørger vi for at notere vigtige oplysninger om de kunder vi taler med, så vi kan fører statistik over, hvad kunderne bruger som begrundelse for afslag.

Når vi gør det, så ved vi, hvornår det er relevant at ringe tilbage til dine potentielle kunder.

 

Målet er at sælge produkter til:

    - Eksisterende eller nye erhvervskunder (Callinn kontakter kun virksomheder som ikke er omfattet af reklamebeskyttelsesloven)

    - Offentlige institutioner (Vær opmærksom på at nogle offentlige institutioner kræver SKI aftaler)

    - Relevante privatpersoner (her gælder markedsføringsloven som skal efterleves).

​​

​Inden Callinn starter samarbejdet med dig, er der nogle ting vi skal have gennemgået, bl.a.:

  - Skal der sælges til:

      - Erhvervskunder:

            - Hvilke brancher?

            - Hvem er den typiske beslutningstager?

            - Skal virksomhederne have et minimum antal af medarbejdere?

            - Skal virksomhederne ligge i bestemte geografiske områder (Postnumre, Kommuner, Regioner)?

            - Skal virksomhederne have en minimumsvækstrate igennem de seneste 5 år?

            - Skal virksomhederne have en minimumomsætning om året?

            - Hvor mange salg forventer du om ugen?

            - Hvad er dine generelle forventninger til vores succesrate?

            - Er det en abonnementsløsning der skal sælges?

      - Offentlige institutioner:

            - Hvilke institutioner?

            - Kræver det SKI aftale og har du evt. en SKI aftale?

            - Hvem er den typiske beslutningstager?

            - Skal institutionen have et minimum antal af ansatte eller brugere?

            - Skal institutionen ligge i bestemte geografiske områder (Postnumre, Kommuner, Regioner)?

            - Er det en abonnementsløsning der skal sælges?

      - Privatpersoner:

            - Hvor får I leads fra på privatpersoner? (Vi henter ikke leads på privatpersoner. Kun virksomheder og offentlige institutioner)

            - Har I styr på markedsføringsloven og Robinsonlisten?

            - Hvem er den typiske forbruger og hvorfor?

            - Skal vi fokusere på bestemte geografiske områder (Postnumre, Kommuner, Regioner)?

            - Er det en abonnementsløsning der skal sælges?

 

For at sikre at vi kommer godt i gang med at sælge dine produkter/abonnementer, indleder vi samarbejdet med at sætte os grundigt ind i de krav og forventninger, du har til Callinn.​

Når vi har styr på den første del, sammensætter Callinn det team vi tror på vil klare din opgave bedst og her holder vi sammen med dig eller en anden repræsentant fra din virksomhed et klargøringsmøde, hvor vi spørger ind til bl.a.:

    - Hvad gør din virksomhed unik?

    - Hvad kan dine produkter eller services som dine konkurrenter ikke kan?

    - hvilke indvendinger du og dine medarbejdere typisk møder?

Vi gennemgår også dit produktkatalog, så vi bedst muligt kan udfordre kunderne på et godt fagligt niveau.

Herefter laver Callinn en Medarbejderhåndbog som indeholder alt det vi har talt med dig om, så dit team hurtigt og nemt kan slå op, hvis de bliver i tvivl om noget.

I Medarbejderhåndbogen vil der også være en indvendingsbank som dit team kan bruge når kunderne kommer med deres indvendinger.

Du kommer selvfølgelig til at godkende vores Medarbejderhåndbog inden den bliver taget i brug, så vi sikrer os, at alt der står skrevet, er fakta og i overensstemmelse med det vi har aftalt med dig.

Når du har godkendt Medarbejderhåndbogen begynder vi at sælge dine produkter eller abonnementer.

 

Medarbejderhåndbogen er så veldokumenterede, gennemtænkt og gennemarbejdet så flere af vores kunder køber rettigheden til at bruge vores Medarbejderhåndbog internt, bl.a. til når de skal onboarde nye kolleger. Og det er Callinn faktisk ret stolt af!

Når vi har brugt 2-3 dage på at sælge for dig, tager vi et møde, så du kan se, og høre, hvordan vi arbejder med din sag, når vi repræsenterer din virksomhed.

Her vil vores konsulenter sikkert stille dig flere spørgsmål, så vi kan optimere salgsprocessen yderligere.

 

​Vores konsulenter skal have direkte adgang til en eller flere kontaktpersoner hos dig, så de hurtigst muligt kan få besvaret eventuelle spørgsmål.

Det skal ikke gå igennem ledelsen hos Callinn eller hos dig.

Vi bliver nødt til at have tillid til, at vores medarbejdere faktisk gør deres arbejde godt og grundigt.

Er du blevet nysgerrig på et fremtidigt samarbejde med Callinn, så klik på 'Bliv kontaktet' øverst på siden eller ring til os på 42 83 64 10.​